مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 15:062015-10-05دانش

خبرنامه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه منتشر شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: بولتن داخلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه (شماره سوم)، در اولین ماه سال تحصیلی به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد کرمانشاه و دانشجویان فعال فرهنگی منتشر شد.

- عظیمی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در کرمانشاه،" با اشاره به انتشار خبرنامه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: بولتن اخبار داخلی داشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هر 10 روز یک بار به صورت تمام رنگی یک صفحه ای به همت تیم روابط عمومی و دانشجویان فعال فرهنگی، چاپ و توزیع می شود.

وی افزود: هدف از این خبرنامه سعی در اطلاع رسانی تمام اخبار و همایش دانشگاه به اساتید، دانشجویان و کارمندان این دانشگاه است و در تمام دانشکده های دانشگاه آزاد توزیع می شود و در تابلوهای اعلانات دانشگاه نصب می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد کرمانشاه ادامه داد: این خبرنامه مورد استقبال دانشجویان و همه اساتید قرار گرفته و این واحد در تمام مدت تحصیلی به صورت منظم نسبت به تحریر و چاپ و توزیع اقدام کرده است.

عظیمی گفت: از همه دانشجویان و اساتید جهت ارسال اخبار دانشگاه و دانشکده های آزاد کرمانشاه برای تحریر در بولتن استقبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنامه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه منتشر شد

خبرنامه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه منتشر شد