مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 15:002015-10-05اجتماعي

کاهش سهم جاده های روستایی از کشته های تصادفات


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس راهور به کمک ادارات راه و شهرسازی استان ها و همچنین سازمان راهداری موفق به رفع بیش از 3200 نقطه پر حادثه در کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سسما ؛ سردار تقی مهری در نخستین همایش ملی حمل و نقل روستایی افزود: حضور ما در این نشست نشان دهنده نقش مهم پلیس به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است که متاسفانه این سوانح در بخش روستایی با سایر جاده ها کمی متفاوت تر است.

بنابراین اقدامات مربوط به آن باید با بررسی هایی دقیق در نشست هایی علمی همانند این همایش صورت گیرد.

وی ادامه داد: کشور ما دارای اقوام، فرهنگ و شرایط جغرافیایی گوناگون است بنابراین مدل هایی که باید برای الگوبرداری از آنها استفاده شود در اقلیم و شرایط متفاوت مختلف است پس کار علمی انجام شده در این وضعیت باید مبتنی بر شرایط بومی هر منطقه باشد.

سردار مهری با تاکید بر نقش مهم جاده ها در تصادفات شهری و روستایی گفت: همان گونه که می دانید یکی ار مسائل مهم در تصادفات جاده است، موضوع بعدی خودرو و مهم تر از همه آنها کاربران هستند.

با توجه به نقش مهم راه در این سوانح مخصوصا در محورهای روستایی همکاری میان دستگاهها برای فراهم شدن حمل و نقل ایمن برای قشر روستایی باید افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سهم جاده های روستایی از کشته های تصادفات

کاهش سهم جاده های روستایی از کشته های تصادفات