مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 14:062015-10-05دانش

روزنامه نگاری بحران بدون سوابق بحران های گذشته فایده ای ندارد


استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در روزنامه نگاری بحران باید با اخلاق پیش برویم، گفت: روزنامه نگاری بحران بدون سوابق بحران های گذشته فایده ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم"، سیزدهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با حضور اساتید ارتباطات و با موضوع رسانه و بحران برگزار شد.

در این نشست دکتر حسن نمکدوست استاد دانشگاه، دکتر یونس شکرخواه استاد دانشگاه تهران، دکتر اکبر نصراللهی عضو هیئت مدیره دانشگاه آزاد، دکتر اردشیر زابلی زاده رییس دانشکده ارتباطات دانشکده صدا و سیما و محمد فرنود و علی فریدونی به عنوان عکاسان خبری و بین المللی و افشین قالی نژاد خبرنگار آزاد حضور داشتند.

در ابتدای این نشست یونس شکرخواه اظهار داشت: یک روزنامه نگار برای همه شرایط باید آمادگی داشته باشد و هیچ چیز در مواقع بحران آمادگی اتاق خبر در یک رسانه را نفی نمی کند.

ما روزنامه نگاران متاسفانه تنبل هستیم یعنی نه می خوانیم، نه وقت می گذاریم و با توجه به ضریب اهمیت موضوع به آن بها نمی دهیم.

وی ادامه داد: روزنامه نگاری بحران بدون سابقه بحران های گذشته فایده ای ندارد ضمن اینکه در دوایر بعدی باید به آینده نیز نگاه کرد و اینکه بحران فعلی به کجا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگاری بحران بدون سوابق بحران های گذشته فایده ای ندارد

روزنامه نگاری بحران بدون سوابق بحران های گذشته فایده ای ندارد