مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 13:312015-10-05سياسي

تحقق «تامین اجتماعی الکترونیک» از اولویت های تامین اجتماعی قم است


در حال حاضر تحقق تامین اجتماعی الکترونیک از اولویت های کاری سازمان محسوب می شود و اقدامات بسیار خوبی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید مجتبی موسوی صبح امروز در بازدید از شعبه دو تامین اجتماعی قم عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را حرکت پرشتاب به سوی تحقق دولت الکترونیک عنوان کرد و اظهارداشت: این اداره کل تمام توان خود را به کار بسته تا بتواند با ارائه خدمات خود به صورت الکترونیک زمینه تسهیل و روان سازی امور را بمنظور دریافت خدمات بهتر و راحت تر توسط مخاطبان ایجاد کند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه در گذشته، تمامی امور خدمت رسانی به مردم به صورت دستی انجام می شد افزود: درحال حاضر تحقق تامین اجتماعی الکترونیک از اولویت های کاری سازمان محسوب می شود و اقدامات بسیار خوبی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امکان ارسال لیست حق بیمه به صورت اینترنتی توسط کارفرمایان در استان فراهم شده است و کارفرمایان علاوه بر ارسال لیست به صورت اینترنتی می توانند مبلغ حق بیمه کارگران خود را نیز بصورت غیر حضوری پرداخت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم اظهار داشت: کارفرمایان قمی از اجرای طرح ارسال اینترنتی لیست حق بیمه کارگران استقبال خوبی داشتند بطوری که 98 درصد کارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق «تامین اجتماعی الکترونیک» از اولویت های تامین اجتماعی قم است

تحقق «تامین اجتماعی الکترونیک» از اولویت های تامین اجتماعی قم است