مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 13:212015-10-05سياسي

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مازندران برگزار شود


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه مازندران از حیث مبارزه با مواد مخدر از استان های مهم کشور است، گفت: نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مازندران برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی رضا جزینی در آیین تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با تاکید بر این که سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در این حوزه باید محور کار و چراغ راه فعالان امر باشد، اظهار داشت: مازندران از حیث مبارزه با مواد مخدر از استانهای مهم کشور بوده و اقدامات مطلوبی در دو سال اخیر در این استان در حوزه های مقابله، درمان، پیشگیری، فرهنگی و پاکسازی مناطق آلوده صورت گرفته است.

وی، گام نخست و موثر در مبارزه با مواد مخدر را اتخاذ استراتژی پیشگیرانه و اجرای طرح های پیشگیری از تقاضا دانست و افزود: درمان معتادان و کاهش آسیب نیز از مسائل مهم این بخش است که باید با برنامه دنبال شود، لیکن برای تقلیل چشمگیر آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد باید روی موضوع پیشگیری و آگاهی بخشی اجتماعی تمرکز کرد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، با بیان اینکه برای اجرای برنامه ها و طرح های پیشگیرانه از اعتیاد، آموزش و پرورش، صدا و سیما و بهزیستی از دستگاه های مهم و هدف محسوب می شوند، افزود: 84 برنامه گفتگو محور را در این راستا با صدا و سیما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مازندران برگزار شود

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مازندران برگزار شود