مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 13:162015-10-05اجتماعي

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات و تالیف کتاب های درسی به کشور تونس


وزیر آموزش و پرورش در دیدار همتای تونسی خود از آمادگی ایران برای انتقال تجربیات آموزشی در زمینه تربیت معلم و تألیف کتاب های درسی به این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه اجلاس مدارس ایمن که با حضور نمایندگان 20 کشور جهان در تهران در حال برگزاری است در دیدار نجی جلول وزیر آموزش و پرورش کشور تونس اظهار داشت: آموزش دختران، آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه عدالت آموزشی از سیاست های جدی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش پیگیری می شود.

وی افزود: هم اکنون 99 درصد کودکان 6 تا 10 ساله در مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: توسعه فرهنگ گفت وگو در بین دانش آموزان با توجه به تاکیدات رییس جمهور در حال پیگیری است و تقویت درس انشا و کتابخوانی در مدارس در سال های اخیر مدنظر است؛ طی سال های گذشته به جمع بندی رسیدیم که باید در زمینه روش های تعلیم و تربیت به تحول دست یابیم تا براین اساس دستاوردهای تعلیم و تربیت کشور با اهداف انقلاب اسلامی هماهنگ باشد.

فانی تصریح کرد: زیرساخت های تقویت فرهنگ و هویت دانش آموزان با توسط آموزش و پرورش فراهم شود و مبنای آشنایی نسل جدید با فرهنگ و ارزش های کشور برعهده آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات و تالیف کتاب های درسی به کشور تونس

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات و تالیف کتاب های درسی به کشور تونس