مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 11:412015-10-05حوادث

دستگیری سارق درون خودرو با 18 فقره سرقت در شیراز


فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران کلانتری "عباسیه" این شهرستان یک سارق درون خودرو را با 18 فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

- فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران کلانتری "عباسیه" این شهرستان یک سارق درون خودرو را با 18 فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری 13 عباسیه هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به فردی که در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده بود و قصد باز کردن درب یک دستگاه خودرو وانت پیکان را داشت، مظنون و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از این فرد اقلامی از قبیل یک عدد سوییچ پیکان، یک قطعه آهن مخصوص شکستن شیشه خودروها و یک عدد پیچ گوشتی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به 18 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار کرد افزود: وی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ ملک زاده در پایان به شهروندان هشدار داد: از نگهداری اموال باارزش در خودرو جلوگیری کرده و خودرو خود را در نقاط خلوت و تاریک پارک نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق درون خودرو با 18 فقره سرقت در شیراز

دستگیری سارق درون خودرو با 18 فقره سرقت در شیراز