مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 11:312015-10-05فرهنگي

مجمع عمومی هنرمندان تئاتر مشهد تشکیل شود


مجمع عمومی هنرمندان تئاتر مشهد با هدف پیگیری مطالبات این قشر تشکیل شود.

- حامد امان پور قرایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس" اظهار داشت: تئاتر مشهد تئاتری قدیمی است و مشهد از نخستین شهرهایی در ایران است که در آن تئاتر اجرا شده است و از آن زمان تاکنون همواره تئاتر این شهر به بقای خود و استمرارش ادامه داده است و چهره هایی شناخته شده داشته و دارد.

کارگردان تئاتر مشهد عنوان کرد: آنچه به نظرم سبب می شود که تئاتر مشهد با وجود چنین پیشینه ای هنوز آن چنان که باید شناخته شده نباشد این است که مسئولان این شهر آن طور که باید به تئاتر نگاه نمی کنند و شدت این جریان تا اندازه ای است که به نظر می رسد تئاتر در مشهد توسط مسئولان دیده نمی شود.

وی افزود: از سوی دیگر برخی نمی خواهند باور کنند که عده ای از هنرمندان این شهر به طور حرفه ای به این کار می پردازند و زندگی خود را صرف فعالیت در این هنر کرده اند، در این شرایط به نظرم خوب است مسئولان دلسوزانه با اعتبار بخشیدن به هنرمندان تئاتر در راه استحکام و تحقق نوعی شرافت اجتماعی به هنرمندان قدم بردارند.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اهمیت تشکل های هنرمندان تئاتر در ساماندهی به خواسته ها و مطالبات آنان عنوان کرد: ما یک مجمع عمومی که بتوانیم در آن مطالبات و خواسته های خود را مطرح کنیم نداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی هنرمندان تئاتر مشهد تشکیل شود

مجمع عمومی هنرمندان تئاتر مشهد تشکیل شود