مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 10:062015-10-05حوادث

رییس جمعیت هلال احمر آمل: پیکر جان باخته آملی در حادثه منا تحویل گرفته شد


رییس جمعیت هلال احمر آمل از تحویل پیکر یکی از حجاج آملی جان باخته حادثه منا در مرکز مازندران خبر داد.

- " در شهرستان آمل، گفت: یک دستگاه خودروی آمبولانس سازمان آرامستان آمل به همراه یک دستگاه آمبولانس دیگر و سه دستگاه نجاتگر برای همراهی با خودروی حامل پیکر مطهر به ساری اعزام شدند.

وی افزود: هم اکنون پیکر مطهر مرحوم محمد مهدی سلحشور که در فاجعه منا و در رمی جمرات جان باخت در مرکز مازندران تحویل گرفته شد.

نیک زاد بیان کرد: اتفاقات دلخراش رمی جمرات و منا قلب مسلمانان دنیا را داغ دار کرده است و تعداد زیادی از حجاج نیز بدون همسفران خود به کشور بازگشتند.

رییس جمعیت هلال احمر آمل با اعلام اینکه در بین حجاج جان باخته حادثه منا دو جان باخته از آمل بودند، تصریح کرد: مرحوم محمد مهدی سلحشور و نصرالله جعفری از جان باختگان آملی حادثه منا بودند.

این مسئول متذکر شد: پیکر مطهر 18 زائر مازندرانی جان باخته در حادثه منا طی روزهای گذشته وارد استان شده و تحویل اداره کل پزشکی قانونی مازندران شد.

وی از آمادگی لازم برای تشییع پیکر حاجی جان باخته آملی در این شهرستان خبر داد و گفت: پیکر 18 جان باخته مازندرانی حادثه منا صبح امروز دوشنبه از میدان شهدا به سمت میدان ساعت در مرکز مازندران تشییع می شود و پس از آن پیکرهای مطهر به شهرستان های مورد نظر انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر آمل: پیکر جان باخته آملی در حادثه منا تحویل گرفته شد

رییس جمعیت هلال احمر آمل: پیکر جان باخته آملی در حادثه منا تحویل گرفته شد