مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 03:152015-10-04بين الملل

کارشناس هندی صداقت آمریکایی ها در مبارزه با تکفیریهای داعش را زیر سئوال برد


یک تحلیلگر هندی با زیر سئوال بردن صداقت آمریکایی ها در مبارزه با داعش،اعلام کردآمریکا هیچ گاه به طور جدی قصد مبارزه با گروه تروریستی داعش را نداشته است.

سریرام شولیا (Sreeram Chaulia) استاد سیاست خارجی دانشکده حقوق شهر سونیپات در ایالت هاریانا در کشور هند در گفتگو با بخش فرانسه زبان پایگاه اینترنتی راشا تودی، به موضوع دخالت نظامی روسیه در سوریه پرداخت و گفت، این اقدام روسیه اوضاع را در سوریه تغییر خواهد داد.

چون از یکسو، به حکومت سوریه کمک خواهد کرد تا سقوط نکند و از سوی دیگر باعث می شود تروریست های داعش(گروه تکفیری صهیونیستی) نتوانند سرزمین های بیشتری از خاک سوریه را به کنترل خود در آورند.

وی در همین باره با زیر سئوال بردن صداقت آمریکایی ها در مبارزه با گروه تکفیری صهیونیستی داعش گفت: آمریکایی ها از یک و نیم سال پیش مواضع داعش را در سوریه وعراق بمباران می کنند اما این بمباران ها نه تنها این گروه را تضعیف نکرده است بلکه پیشروی های آنها در خاک سوریه بیشتر نیز شده است .

بنابراین اینجا معلوم می شود بمباران های آمریکا علیه داعش در خاک سوریه کارآمد نبوده است و در واقع در این راه شکست خورده است.

اما اکنون که روسیه به طور موثر علیه این گروه تروریستی وارد عمل شده است، آنها تعجب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس هندی صداقت آمریکایی ها در مبارزه با تکفیریهای داعش را زیر سئوال برد

کارشناس هندی صداقت آمریکایی ها در مبارزه با تکفیریهای داعش را زیر سئوال برد