مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 01:462015-10-04سياسي

فرماندار اسفراین: نیروی انتظامی دارای دوبال اقتدار و رحمت و رافت اسلامی است


نیروی انتظامی دارای دوبال اقتدار و رحمت و رافت اسلامی است که هرکدام بایستی در جای خودش استفاده شود.

- " از اسفراین، مهدی عابدی شامگاه یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان انتظامی که با حضور امام جمعه و جمعی از خانواده های معظم شهدای انتظامی و مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد با تسلیت عروج شهادت گونه جان باختگان حادثه منا بیان داشت: در این حادثه بیش از 460 نفر از حجاج عزیز ایرانی جانشان را از دست دادند و این واقعه در این ایام سعید و فرخنده کام ملت ما را تلخ کرد.

وی گفت: کشوری که داعیه حرمین شریفین را دارد از اداره موسوم حج عاجز است و توانایی مدیریت این کنگره عظیم را ندارد و برای جامعه اسلامی بسیار سخت است که مرکز ثقل کشورهای مسلمان شهر مقدس مدینه و مکه در دست افراد بی لیاقت و بی کفایت اداره شود.

فرماندار اسفراین در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای این نیرو اظهار کرد: نیروی انتظامی  دارای دوبال اقتدار و رحمت و رافت اسلامی است که اگر هر کدام در جای خودش مورد استفاده قرار نگیرد ممکن است جامعه را دچار مشکل کند.

وی افزود: نیروی انتظامی نمی تواند نسبت به بزهکاران و هنجارشکنان جامعه با رحمت و رافت اسلامی عمل کند بلکه باید اقتدار این نیرو به گونه ای باشد که هیچ بزهکاری فکر تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسفراین: نیروی انتظامی دارای دوبال اقتدار و رحمت و رافت اسلامی است

فرماندار اسفراین: نیروی انتظامی دارای دوبال اقتدار و رحمت و رافت اسلامی است