مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 00:452015-10-04سياسي

نامه دختر خبرنگار مفقود شبکه خبر به یونسکو


من مه سیما هستم اما همه منو به نام پدرم سیدحمیدرضا حسینی می شناسن، می گن شهید شده، می گن تو حج بوده که شهید شده، اما می دونم که پدرم زنده است و یه جایی تو عربستانه، - خیلی وقته که پدر عزیزم رو ندیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان من مه سیما هستم اما همه منو به نام پدرم سیدحمیدرضا حسینی می شناسن، می گن شهید شده، می گن تو حج بوده که شهید شده، اما می دونم که پدرم زنده است و یه جایی تو عربستانه، خیلی وقته که پدر عزیزم رو ندیدم.

نام سید حمیدرضا حسینی، خبرنگار شبکه خبر، در فاجعه منا جزو شهدا اعلام شد اما همزمان با بازگشت پیکر جان باختگان، اخبار ضد و نقیضی در مورد این خبرنگار با سابقه اعلام می شود.

از این رو مه سیما حسینی، دختر چهارساله وی، دل نوشته ای خطاب به سازمان یونسکو نوشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر پرس، مه سیما حسینی، دختر یکدانه ی سیدحمیدرضا حسینی، نامه ای خطاب به یونسکو نوشته است و از این نهاد بین المللی برای پیگیری وضعیت پدرش یاری خواسته است.

اگر چه نام سید حمیدرضا حسینی، خبرنگار شبکه خبر، در فاجعه منا جزو شهدا اعلام شد اما همزمان با بازگشت پیکر جان باختگان، اخبار ضد و نقیضی در مورد این خبرنگار با سابقه و برخی از دیگر ناپدیدشدگان فاجعه منا در فضای مجازی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دختر خبرنگار مفقود شبکه خبر به یونسکو

نامه دختر خبرنگار مفقود شبکه خبر به یونسکو