مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 00:052015-10-04سياسي

حادثه منا نشانه بی کفایتی آل سعود است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر این که حادثه منا نشانه بی کفایتی آل سعود است، گفت: کمیته تحقیق و حقیقت یاب برای پرده برداشتن از واقعیت و مشخص شدن علت حادثه منا تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی، عصر یکشنبه، در مراسم بزرگداشت جان باختگان گلستانی در حادثه منا، با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته تحقیق و حقیقت یاب برای پرده برداشتن از واقعیت و مشخص شدن علت حادثه منا، گفت: این حادثه نشان از ناتوانی و بی تدبیری حاکمان و مدیریت برگزاری مناسک حج بوده و کشورهای اسلامی باید فکری برای آن کنند.

وی افزود: برقراری امنیت در مکه و حرم امن الهی وظیفه همه مسلمانان است و همه در برابر آن موظف هستند و باید احساس مسئولیت کنند.

وی اظهار کرد: باید کمیته ای متشکل از کشورهای اسلامی برای حفظ امنیت و مدیریت مناسک حج تشکیل شود و همه مسلمانان مکلف به برقراری امنیت در حرم امن الهی هستند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر مسئولان و مدیران عربستان نمی توانند مناسک حج مدیریت کنند، همه مسلمانان وظیفه دارند که دست به کار شوند و در برقراری این امنیت سهیم باشند.

آیت الله اراکی اظهار کرد: حادثه مسجدالحرام و منا که در آن شمار زیادی از مسلمنان جان خود را از دست دادند، نشان از بی کفایتی و بی تدبیری و سوء مدیریت مدیران حج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه منا نشانه بی کفایتی آل سعود است

حادثه منا نشانه بی کفایتی آل سعود است