مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 20:402015-10-04حوادث

نجات 45 تن از حریق مجتمع تجاری در تجریش


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 45 تن از حادثه حریق مجتمع تجاری واقع در میدان تجریش خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وقوع حادثه حریق در ساعت 15:13 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان 4 ایستگاه را به همراه نرده بام، تشک نجات و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در میدان تجریش اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه خاطرنشان کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان 8 طبقه تجاری رخ داده و انباری به وسعت 60 متر مربع در ضلع جنوبی طبقه اول این ساختمان دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی کالا در این ساختمان نگهداری می شد، اظهار کرد: شعله های آتش تمامی این انبار را دربرگرفته و در حال سرایت به مغازه های مجاور بود همچنین دود زیادی به طبقات بالایی سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از کسبه و شهروندان در طبقات این مجتمع محبوس شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق و نجات را آغاز کرده و 45 تن از شهروندان را از میان دود و شعله های آتش نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 45 تن از حریق مجتمع تجاری در تجریش

نجات 45 تن از حریق مجتمع تجاری در تجریش