مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 18:052015-10-04پزشكي

30 مهر، پایان مهلت ثبت نام در مراسم ازدواج دانشجویی


مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشجویان متقاضی تا 30 مهر برای ثبت نام در مراسم ازدواج دانشجویی مهلت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: موضوع ازدواج دانشجویی از سال 1376 در دانشگاه شهید بهشتی کلید خورد و این مراسم پارسال برای بیش از 100 زوج دانشجو برگزار شد.

وی گفت: ثبت نام در مراسم ازدواج دانشجویی امسال از 11 مهر در سایت نهاد به نشانی www.

nahad.

ir آغاز شده است و تا 30 مهر ادامه دارد.

مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: مهلت ثبت نام دانشجویان در مراسم ازدواج دانشجویی امسال تنها 20 روز است و تا کنون موضوع تمدید مهلت ثبت نام مطرح نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم زاده گفت: آمار تحلیلی پنج سال گذشته حاکی از آن است که در 25 درصد از ازدواج های دانشجویی هر دو زوج دانشجو بوده اند، به طوری که اختلاف سنی دانشجویان معمولا 3 تا 5 سال است.

وی با اشاره به اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هیچ نقشی در آشنایی زوج های دانشجو با یکدیگر نداشته است افزود: از مسئولان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت ورزش و جوانان درخواست می شود درباره ازدواج های دانشجویی تدابیر لازم را اتخاذ کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مهر، پایان مهلت ثبت نام در مراسم ازدواج دانشجویی

30 مهر، پایان مهلت ثبت نام در مراسم ازدواج دانشجویی