مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 17:262015-10-04اجتماعي

مدیرکل نوسازی مدارس قزوین مطرح کرد لزوم گرایش به آموزش های مدرن در قزوین


لازم است از آموزش و پرورش سنتی عبور کرده و برنامه ها و امکانات مدرن در حوزه آموزش و پرورش حرکت کنیم.

- " از قزوین، عسگرعلی جوانبخت در مراسم افتتاح مدارس شهرستان البرز که امروز در روستای کمال آباد و شهر الوند برگزار شد با اشاره به جایگاه علم آموزی و اهمیت تربیت گروه های سنی پایه در جامعه اظهار کرد: توجه عموم افراد جامعه اعم از مسئولان و خانواده ها به توسعه زیرساخت های فرهنگی و بهبود کمی و کیفی برنامه های این حوزه می تواند در رشد روزافزون فرزندان برای ساخت آینده ای بهتر، مؤثر باشد.

وی بیان کرد: جامعه ما نیاز به یک پیشرفت روزافزون دارد و برای دستیابی به این امر لازم است به سه ویژگی معلم، متعلم یا دانش آموز و فضا و امکانات به عنوان زیرساخت های آموزشی توجه شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین ادامه داد: عموم مسئولان حوزه آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی برای توسعه این سه ویژگی می توانند به نحوی برنامه ریزی و اقدام کنند تا با ایجاد یک همدلی و همزبانی در جامعه زمینه رشد و توسعه فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: لازم است از نحوه تدریس و ارائه برنامه های آموزشی با استفاده از روش های سنتی عبور کرده و برای ارتقای کیفی و بهبود دانش عمومی گروه های سنی پایه که با بهره مندی از امکانات مدرن و ارتقای دانش روز معلمان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل نوسازی مدارس قزوین مطرح کرد لزوم گرایش به آموزش های مدرن در قزوین

مدیرکل نوسازی مدارس قزوین مطرح کرد لزوم گرایش به آموزش های مدرن در قزوین