مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 16:562015-10-04دانش

رییس دانشگاه آزاد اسلامی: 500 هزار صندلی در دانشگاه آزاد خالی مانده است


500 هزار صندلی در مقطع کاردانی به کارشناسی خالی است و اگر توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار دانشگاه قرار نگرفته بود، - " از همدان، حمید میرزاده ظهر امروز در هشتمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد واحد همدان با بیان اینکه طرح های عمرانی نیمه تمام دانشگاه آزاد تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به اتمام می رسد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد همدان در استان از رقبای بسیاری برخوردار است که این مسئله در کنار کاهش تعداد دانشجویان مشکلات بسیاری را ایجاد کرده و موجب خالی ماندن صندلی های دانشگاه شده است.

وی با بیان اینکه بودجه همدان با توجه به نکاتی که در آن دیده شده قابل قبول است، افزود: 500 هزار صندلی در مقطع کاردانی به کارشناسی خالی بوده و اگر توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار دانشگاه قرار نگرفته بود، مشکلات اقتصادی بسیاری پیش می آمد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه رشد هزینه های جاری در همدان بسیار بالا بوده، تصریح کرد: تعداد کارمندان دانشگاه همدان بالاست و باید در راستای تعدیل و تجمیع تمام واحدها اقدامات اساسی صورت گیرد.

 وی با تأکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای خروج از زیان ده بودن واحدهای دانشگاه انجام شود، ادامه داد: تراز بودجه دانشگاه آزاد همدان مثبت است اما نقاط ضعفی نیز وجود دارد ولی این مسائل قابل رفع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی: 500 هزار صندلی در دانشگاه آزاد خالی مانده است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی: 500 هزار صندلی در دانشگاه آزاد خالی مانده است