مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 15:562015-10-04پزشكي

فارس گزارش می دهد اهدای عضو جوان مرگ مغزی در بهشهر با الهام از ماه عسل


یازده عضو از بدن جوان مرگ مغزی در بهشهر به نیازمندان پیوند اعضا هدیه شد و به گفته خانواده این مرحوم، اقدام آنها به دلیل تأثیر از برنامه ماه عسل بوده است.

- " از شهرستان بهشهر، سکینه جعفری دانشجوی سال اول رشته مهندسی رایانه مدتی قبل بر اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد و خانواده او رضایت دادند تا اعضای او به بیماران نیازمند پیوند اعضا اهدا شود.

پدر مرحوم جعفری در گفت وگو با فارس گفت: با وجود تمام تلاش های تیم پزشکی بهشهر و حتی برخی پزشکان متعهد استان مازندران حکمت الهی بر این شد تا فرزندمان در ساعت 9 صبح روز جمعه و در روز عید غدیر به رحمت خدا برود.

قربان جعفری تصریح کرد: زمانی که پزشکان مرگ مغزی دخترم را به اطلاع ما رساندند، با مشورت مادرش تصمیم گرفتیم برای رضای خداوند با اهدای عضو او موافقت کنیم.

وی ادامه داد: پس از رضایت من و همسرم، پیکر نیمه جان دخترم از بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال یافت و به گفته پزشکان، 11 عضو او به بیماران پیوند اعضا اهدا شد.

مادر مرحوم سکینه جعفری نیز به فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پای برنامه ماه عسل نشسته بودیم که آن روز موضوع برنامه درباره اهدای عضو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد اهدای عضو جوان مرگ مغزی در بهشهر با الهام از ماه عسل

فارس گزارش می دهد اهدای عضو جوان مرگ مغزی در بهشهر با الهام از ماه عسل