مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 15:002015-10-04پزشكي

تجهیزات تقلبی آزمایشگاهی موجود در بازار را به وزارت بهداشت گزارش کنید


وی با اشاره به اینکه سالانه 8 میلیون تست از سوی سازمان انتقال خون به کشور وارد می شود، تصحیح کرد: در صورتی که بتوانیم، این تست ها را در کشور تولید کنیم، - علاوه بر ایجاد اشغال، قادریم، پاسخگوی بازارهای منطقه نیز باشیم.

سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی با رویکرد "پزشکی آینده نگر" با حضور مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، مدیرکل دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و جمعی از متخصصان و صاحب نظران این رشته روز یکشنبه 12 مهر در مرکز همایش های رازی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از جامعه آزمایشگاهیان کشور درخواست کرد به محض برخورد با کیت ها و تجهیزات نامرغوب و تقلبی موجود در بازار، موارد را به وزارت بهداشت اطلاع دهند تا این وزارتخانه به آن رسیدگی کند.

دکتر سیامک سمیعی در مراسم افتتاحیه "سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی" با اعلام این خبر افزود: طی چند سال اخیر در حوزه اقتصاد آزمایشگاه ها با فراز و نشیب های زیادی رو به رو شدیم که در این جهت تلاش هایی برای تعیین قیمت تمام شده این خدمات صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین طی سال های اخیر با ورود تست های جدید و فناوری های نوین در حوزه آزمایشگاهی، موضوع مدیریت بهره برداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات تقلبی آزمایشگاهی موجود در بازار را به وزارت بهداشت گزارش کنید

تجهیزات تقلبی آزمایشگاهی موجود در بازار را به وزارت بهداشت گزارش کنید