مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 14:302015-10-04سياسي

اظهار ناراحتی قرائتی از برخی منبرها


از منبرهایی که در آن خواب نقل می کنند، ناراحتم، ائمه جماعات باید نیمی از منبرشان را به تفسیر قرآن اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محسن قرائتی در همایش طلایه داران تبلیغ که با همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع مطالعه در سطح جامعه، گفت: موضوع مطالعه محدود به سنین مشخصی نیست و چه بسا هر چه جوان تر باشید، باید بیشتر مطالعه کنید.

وی با بیان این که هر شخص باید روزانه حداقل 4 ساعت مطالعه داشته باشد افزود: بالا بردن سطح معلومات و مطالعات خود در جامعه امروزی ضروری است و بایستی هر روز به واسطه آن بر معلومات خود بیفزایید.

رییس ستاد اقامه نماز کشور، داشتن برنامه مناسب در زندگی و هدر ندادن وقت را کلید همه توفیقات دانست و تصریح کرد: ایام زمستان، زمان مناسبی برای مطالعه مفید در استان هرمزگان است که فقط در 4 الی 5 ماه خلاصه می شود، پس از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید.

وی، ضمن تاکید به پرداختن به آیات قرآن و آموزه های دینی، بیان کرد: با رجوع به قرآن می توانید پاسخگوی سؤالات مخاطبان در همه زمینه ها باشید.

رییس ستاد اقامه نماز کشور، کار روحانیون را مهم و برجسته خواند و تصریح کرد: روحانیون باید با مطالعه و افزایش علم و دانش خود توانایی پاسخگویی به شبهات القا شده در اذهان عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار ناراحتی قرائتی از برخی منبرها

اظهار ناراحتی قرائتی از برخی منبرها