مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 14:262015-10-04فرهنگي

بازیگر نمایش رینالد روباهه: تئاتر در اشاعه فرهنگ و پیام های آموزشی دخیل است


فرهنگ سازی در هنر تئاتر بسیار بالاست و با توجه به اینکه این هنر ترکیبی از همه هنرهاست در اشاعه فرهنگ و پیام های آموزشی دخیل است.

- اشکان لدنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه کار نمایش رینالد روباهه چهار ماه پیش شروع شد، افزود: این کار به دبیرخانه جشنواره تئاتر فرستاده شد که بعد از پذیرش، برای نخستین بار بهبهان در جشنواره تئاتر کودک حضور یافت.

وی سطح جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آثار نمایشی که تاکنون در جشنواره دیدیم، بسیار خوب بوده و کارها به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کرده است.

بازیگر نمایش رینالد روباهه اظهار کرد: استقبال مردم همدان از تئاتر خیلی خوب است و مردم تئاتر را در سبد خانوار خود دارند که نکته عالی و مثبتی است.

وی با بیان اینکه در شهر بهبهان نیز استقبال از تئاتر بسیار خوب است، بیان کرد: فرهنگ سازی در هنر تئاتر بسیار بالاست و با توجه به اینکه این هنر ترکیبی از همه هنرهاست در اشاعه فرهنگ و پیام های آموزشی دخیل است.

لدنی یادآور شد: کودکی و نوجوانی بهترین برهه زمانی برای شکل گیری شخصیت است و با تئاتر کودک و نوجوان می توان آموزه هایی جامعه را به صورت غیرمستقیم به فرد انتقال داد.

وی اضافه کرد: نوجوان هیچ گاه نصیحت بزرگسالان را نمی پذیرد اما اگر بتوان نصایح و پیام های مثبت را در قالب نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نمایش رینالد روباهه: تئاتر در اشاعه فرهنگ و پیام های آموزشی دخیل است

بازیگر نمایش رینالد روباهه: تئاتر در اشاعه فرهنگ و پیام های آموزشی دخیل است