مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 14:162015-10-04اقتصادي

شهردار رباط کریم خبر داد تنظیم لایحه سرمایه گذاری پروژه های شهری رباط کریم


شهردار رباط کریم از تنظیم لایحه سرمایه گذاری پروژه های شهری خبر داد و حمایت و استقبال بی دریغ خود را از سرمایه گذاران بخش خصوصی اعلام کرد.

- " از غرب استان تهران، مسعود مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان رباط کریم به لزوم حضور سرمایه گذاران در پروژه های شهری در حال اجرا اشاره و اظهار کرد: ظرفیت های مهم سرمایه گذاری در سطح شهرستان وجود دارد که از آنها لایحه ای تهیه شده است که در آن فرصت های سرمایه گذاری در شهر تشریح شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نیازها و ظرفیت های موجود هم اکنون بسیاری از طرح های شهری تعریف و تدوین و مصوب شده اند که به دلیل محدودیت منابع قادر به اجرایی کردن آنها نیستیم که لزوم حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این پروژه ها از اهمیت بسیار بالایی در این راستا برخوردار است.

شهردار رباط کریم تصریح کرد: ما حداکثر امتیازات و مزایا را برای بخش خصوصی در نظر خواهیم گرفت و تلاش می کنیم تعاملی دوسویه با رویکرد بهره برداری و منفعت بیشتر سرمایه گذاران به منظور اجرای طرح های بیشتر در شهر در نظر بگیریم تا در این راستا سرمایه گذار به بهره وری مورد نظرش برسد و پروژه های ما به کارایی برسند و مردم از اثربخشی این طرح ها بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رباط کریم خبر داد تنظیم لایحه سرمایه گذاری پروژه های شهری رباط کریم

شهردار رباط کریم خبر داد تنظیم لایحه سرمایه گذاری پروژه های شهری رباط کریم