مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 14:012015-10-04فرهنگي

انقلاب در روستا/ نگاهی به رمان «خنده زار»


نویسنده در «خنده زار» سراغ قسمت های پنهان و گمشده انقلاب رفته است و رمانی درباره مبارزه مردمان روستایی با رژیم شاهنشاهی نوشته است.

- نویسنده در خنده زار سراغ قسمت های پنهان و گمشده انقلاب رفته است و رمانی درباره مبارزه مردمان روستایی با رژیم شاهنشاهی نوشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، بعد از گذشت سال ها از انقلاب هنوز نسل جوان ما ذهنیت کامل و مشخصی از رژیم شاهنشاهی و مشکلاتی که بر سر مردم آورده اند، ندارند از این رو تلاش محمد محمودی نورآبادی در اولین اثر خود قابل توجه است.

نویسنده در این اثر سراغ قسمت های پنهان و گمشده انقلاب رفته است و رمانی درباره مبارزه مردمان روستایی با رژیم شاهنشاهی نوشته است و با وجودی که در نگاه اول نام کتاب ذهن خواننده را به سمت کتاب های طنز سوق می دهد اما خواننده به هیچ عنوان با چنین کتابی روبه رو نخواهد شد.

خنده زار که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است، روایت اهالی روستایی را در بحبوحه سال های 56 و57 روایت می کند، جایی که اهالی روستایی در دوراهی انتخاب قرار گرفته اند، روستایی که نماد جامعه قبل از انقلاب است با پاسگاهی که نماد ظلمت و حکومت شاه را نشان می دهد و در این میان خانواده ای شعله آتش انتقام و خیزش مردمی را روشن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در روستا/ نگاهی به رمان «خنده زار»

انقلاب در روستا/ نگاهی به رمان «خنده زار»