مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 10:512015-10-04دانش

پذیرش 350 دانشجوی غیر ایرانی در ترم مهرماه در دانشگاه فردوسی مشهد


مسئول اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد از پذیرش 350 دانشجوی غیر ایرانی در ترم تحصیلی مهرماه در این دانشگاه خبر داد.

- غنایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" با اعلام این خبر که در ترم تحصیلی جدید حدود 350دانشجوی غیر ایرانی از کشورهای مختلف وارد دانشگاه فردوسی شدند، گفت: علاوه بر این تعداد حدود 610 دانشجوی غیر ایرانی دیگر جهت ورود به دانشگاه فردوسی مشهد ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 296دانشجو پذیرش شدند و پرونده مابقی این دانشجویان جهت بررسی به دانشکده های مربوطه ارجاع داده شده است.

وی افزود: این 296 دانشجو در حال حاضر در حال گذراندن دوره شش ماهه آموزش زبان فارسی می باشند و به احتمال زیاد از ترم بهمن سال جاری دوره تحصیل خود در دانشگاه را آغاز می کنند.

مسئول اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به این که در حال حاضر دانشجویانی از کشورهای عراق، افغانستان، کره جنوبی، یمن، سوریه، تاجیکستان، آذربایجان و حتی فرانسه در این دانشگاه مشغول به گذراندن دوره تحصیل خود هستند، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 1021 دانشجوی غیر ایرانی که بیشتر آنان از کشورهای عراق و افغانستان هستند در این دانشگاه تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 350 دانشجوی غیر ایرانی در ترم مهرماه در دانشگاه فردوسی مشهد

پذیرش 350 دانشجوی غیر ایرانی در ترم مهرماه در دانشگاه فردوسی مشهد