مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 07:012015-10-04اقتصادي

ایران خودرو از مشتریان مهلت خواست


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم حاصل یک فرآیند و نیازمند زمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مشتری حق دارد از ما کیفیت، خدمات و نوآوری بخواهد اما رسیدن به این اهداف مهم حاصل یک فرآیند و نیازمند زمان است.

هاشم یکه زارع افزود: ما به عنوان تولید کننده مسئول هستیم خودرویی با کیفیت نزدیک به سطح جهانی محصول عرضه کنیم، اما این هدف نیازمند زمان است.

وی کیفیت محصول را حاصل کیفیت قطعات و فرایند تولید دانست و گفت: تمرکز ویژه روی قطعه سازی داریم و در دو سه ماه اخیر با 10 سازنده ای که کیفیت مورد نظر ایران خودرو را تأمین نمی کردند، قطع همکاری کردیم.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص و فناوری های سطح بالا در مرکز توسعه محصولات، همه زیرساخت ها و زمینه های لازم برای خودروساز شدن را داریم.

یکه زارع موتور، گیربکس و استایل خودرو را از جمله مواردی ذکر کرد که ایران خودرو در آنها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما می توانیم در سطح جهان به عنوان یک خودروساز شناخته شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو از مشتریان مهلت خواست

ایران خودرو از مشتریان مهلت خواست