مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 شهریور 1394 ساعت 10:062015-09-19اقتصادي

خیز بلند فولکس واگن برای ورود به بازار خودرو ایران


شرکت فولکس واگن آلمان و برند زیرمجموعه اش اسکودا که با کاهش شدید فروش در چین و برزیل مواجه شده اند به دنبال ورود به بازار ایران پس از انعقاد توافق هسته ای هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ به نقل از رویترز، شرکت فولکس واگن و برند زیرمجموعه اش اسکودا، در اقدامی که می تواند وابستگی آنها به بازارهای شکننده چین و برزیل را کاهش دهد و رقبای فرانسوی اش را به چالش بکشد، به دنبال ورود به بازار ایران پس از انعقاد توافق هسته ای هستند.

ایران بزرگترین بازار خودروی خاورمیانه است و تحلیلگران معتقدند این بازار با دارا بودن جمعیتی حدودا 80 میلیون نفری و فروش 1.

1 میلیون دستگاه در سال گذشته، می تواند به سرعت رشد کند.

سرمایه گذاری شرکت های اروپایی و سایر شرکت های خارجی احتمالا از بهار سال آینده یعنی بعد از اجرای توافق و لغو تحریم ها به سمت این کشور سرازیر خواهد شد.

شرکت فولکس واگن آلمان که از کاهش تقاضا در چین و برزیل که تقریبا 40 درصد فروش جهانی اش را تشکیل می دادند آسیب دیده، مشتاق ورود به بازارهای جدید است.

هانس جاکوب نوسر، مسئول تحقیق و توسعه فولکس واگن در حاشیه نمایشگاه خودروی فرانکفورت گفت: هنوز خیلی زود است که بگوییم ما با چه محصولاتی می توانیم وارد بازار (ایران) شویم، اما البته که ما پتانسیل این بازار را بررسی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بلند فولکس واگن برای ورود به بازار خودرو ایران

خیز بلند فولکس واگن برای ورود به بازار خودرو ایران