مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 شهریور 1394 ساعت 14:412015-09-13دانش

دانشگاه علامه خوابگاه اختصاصی به دانشجویان شاغل داد


معاون دانشجویی دانشگاه علامه گفت: اختصاص خوابگاه شهید همت به عنوان خوابگاه اختصاصی دانشجویان پسر شاغل به تحصیل در پردیس مرکزی و تربیت بدنی دانشگاه.

- به بیان دیگر، از این پس کلیه دانشجویان پسر دانشکده های مدیریت و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی، روانشناسی و علوم تربیتی، تربیت بدنی و علوم ورزشی و علوم ارتباطات در این خوابگاه ساکن خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو "، رضا مراد صحرایی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص عمده برنامه ها و اقدامات معاونت دانشجویی برای سال تحصیلی95 -94 و چالش های اصلی این حوزه در آستانه آغاز سال تحصیلی گفت: ما در حالی وارد سال تحصیلی جدید می شویم که در خوابگاه ها و رستوران ها و سایر واحد تابعه معاونت دانشجویی تغیییرات محسوسی ایجاد نموده و آنها را کیفیت مورد انتظار نزدیک تر کرده ایم.

تابستان امسال از شلوع ترین تابستان های کاری معاونت دانشجویی دانشگاه بود زیرا یکی از دغدغه های چندین ساله دانشگاه، یعنی تجمیع خوابگاه های دانشجویی، تا حد قابل قبولی محقق شد و در سال تحصیلی جدید خوابگاه های دانشجویی را براساس یک بسته سیاستی منسجم و میتنی بر سه اصل، اختصاص خوابگاه به همه دانشجویان روزانه و حتی المقدور به تمامی دانشجویان شبانه دانشگاه، اسکان تمام دانشجویان هر دانشکده در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علامه خوابگاه اختصاصی به دانشجویان شاغل داد

دانشگاه علامه خوابگاه اختصاصی به دانشجویان شاغل داد