مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 شهریور 1394 ساعت 23:012015-09-07سياسي

33 سال پیش در چنین روزی شعار زائران ایرانی در بیت الله الحرام


بیش از 30 هزار زائر ایرانی بیت الله الحرام با شعارهای کوبنده خود به سران مرتجع عرب در کنفرانس فاس هشدار دادند که علیه امت واحده اسلام تصمیم نگیرند و اجازه ندهند امپریالیسم و صهیونیسم بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند.

- رخدادهای 17 شهریور 1361 چکیده امام خمینی رهبر انقلاب در دیدار مولانا محمد حافظی رهبر مسلمانان بنگلادش: ما می گوییم اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود و بیت المقدس مال مسلمین و قبله اول مسلمین است.

    بیش از 30 هزار زائر ایرانی بیت الله الحرام با فریاد های الله اکبر ، خمینی رهبر توطئه استکبار جهانی به ویژه حادثه بمب گذاری در چهارراه گلوبندک تهران را محکوم کردند .

  هاشمی رفسنجانی: همین افرادی که در زندان هستند وقتی که می فهمند رفقایشان فاجعه بمب گذاری را انجام داده اند ، اگر وجدان داشته باشند باید از درون منفجر شوند ، بپوسند و بمیرند .

  آیت الله منتظری : شرایط ما برای خاتمه دادن به جنگ و برقراری صلح همان شرایطی است که از قبل گفته ایم و این چیزی است غیر قابل تغییر.

  دادگاه انقلاب اسلامی ارتش با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد : 3 تن غیرنظامی که در بمب گذاری میدان نیاوران و ترمینال غرب شرکت داشتند به اعدام محکوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی شعار زائران ایرانی در بیت الله الحرام

33 سال پیش در چنین روزی شعار زائران ایرانی در بیت الله الحرام