مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 شهریور 1394 ساعت 10:202015-09-06اجتماعي

ورود خودروهای پیشرفته اروپایی و آسیایی به ناوگان تاکسیرانی تهران


خودروهای داخلی عموما کیفیت لازم را برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی تهران ندارند و به عنوان مثال یکی از معایب آنها، نبود دنده اتوماتیک در این خودروها است که این موضوع مشکلات زیادی را به لحاظ جسمی برای رانندگان تاکسی ایجاد کرده است.

- عصر ایران - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مذاکره با خودروسازان بزرگ برای تولید خودرو جهت بکار گیری در ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد.

جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران در مورد استفاده از "خودروهای با کیفیت" به عنوان تاکسی در تهران گفت: برای بکارگیری تاکسی در سیستم حمل و نقل شهری هر خودرویی که استاندار های لازم را تامین کرده و شرایط یک تاکسی مطلوب را داشته باشد مورد توجه قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: برای بروز رسانی ناوگان تاکسیرانی تهران با خودرو سازان بزرگ دنیا در قاره آسیا و اروپا که امکان تولید محصولاتشان در ایران فراهم باشد مذاکره کرده ایم و به این ترتیب در نظر داریم تا از خودروهای باکیفیت بالا با مشارکت سازندگان داخلی استفاده کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: سیاست ما در شهرداری تهران این است تا از شرکت هایی که تاکسی با کیفیت بالا را وارد ناوگان حمل و نقل کنند حمایت کنیم و لذا امیدواریم تا در سال 94و 95 تاکسی هایی با کیفیت بالا را در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهای پیشرفته اروپایی و آسیایی به ناوگان تاکسیرانی تهران

ورود خودروهای پیشرفته اروپایی و آسیایی به ناوگان تاکسیرانی تهران