مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 19:212015-09-05سياسي

فعال کردن بنگاه های زود بازده خانگی در شهرستان فومن پیگیری می شود


یک راه تحقق اقتصاد مقاومتی مردمی کردن آن است، اگر اقتصاد مردمی شود، بیمه خواهد شد، لذا در فومن به دنبال فعال کردن بنگاه های زود بازده خانگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی توشه امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم ها علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده است.

وی گفت: یکی از عرصه های مهم جنگ نرم، بخش اقتصاد است، بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و نظریه پردازی والگوسازی در عرصه های جدید اقتصادی شد.

فرمانده سپاه قدس فومن بیان کرد: باید برای تداوم اقتصاد مقاومتی به سمت محدود کردن استفاده از منابع نفتی و رهایی از اتکا اقتصاد کشور به این منابع باشیم، یک راه تحقق اقتصاد مقاومتی مردمی کردن آن است، اگر اقتصاد مردمی شود، بیمه خواهد شد، لذا در فومن به دنبال فعال کردن بنگاه های زود بازده خانگی هستیم.

توشه تصریح کرد: مقام معظم رهبری دو مطلب راجع به اقتصاد مقاومتی فرموده اند اینکه زمینه اشتغال در کشور زیاد است، همت و تلاش پیگیر مسئولان لازم است تا خیل عظیم جوانان را به کارهای پیش برنده تشویق کند و مجموعه ای که برای ایجاد اشتغال در کشور کار می کند باید مانند اتاق جنگ دفاع مقدس که شب و روز نمی شناخت کار کند، امروز برای ایجاد اشتغال به همان نحو باید تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال کردن بنگاه های زود بازده خانگی در شهرستان فومن پیگیری می شود

فعال کردن بنگاه های زود بازده خانگی در شهرستان فومن پیگیری می شود