مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 17:212015-09-05سياسي

سمن های فرهنگ عمومی در استان فارس راه اندازی شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس گفت: سمن های فرهنگ عمومی و اخلاق اجتماعی باید در استان فارس و همه نقاط کشور تشکیل شود تا فرهنگ صحیح توسط خود مردم در جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهزاد مریدی عصر امروز در نشست خبری "تبیین جایگاه شورای فرهنگ عمومی" که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد اظهار داشت: سمن های فرهنگ عمومی و اخلاق اجتماعی باید در استان فارس و همه نقاط کشور تشکیل و راه اندازی شود تا فرهنگ صحیح توسط خود مردم در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در همه جوامع سعی در آن است که بحث فرهنگ عمومی را به مردم بسپارند زیرا در بحث محیط زیست و بهداشت سمن های مردمی به خوبی عمل کرده اند افزود: ما باید حوزه فرهنگ را به سمت سمن ها و نخبگان فرهنگی بکشانیم و فرهنگ را به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس عنوان کرد: به جای اینکه ما دولتمردان برای تصمیم گیری برای فرهنگ دور هم جمع شویم و مصوبات همسان تصویب و بخش نامه صادر کنیم باید با تشکیل سمن های فرهنگ عمومی تصمیم گیری در این موضوع را به مردم بسپاریم.

وی با بیان اینکه شورا های فرهنگ عمومی در حال حاضر تبدیل به جلسات ارائه گزارش دستگاه های مختلف شده است گفت: به جای پرداختن به مسائل مختلف می توان هرساله یک موضوع فرهنگی مثل تحکیم بنیاد خانواده، اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن های فرهنگ عمومی در استان فارس راه اندازی شود

سمن های فرهنگ عمومی در استان فارس راه اندازی شود