مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 17:162015-09-05ورزشي

هزار چهارمحالی با رهبرمعظم انقلاب دیدار می کنند


نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری از دیدار و تجدید بیعت هزار نفر از مردم استان با رهبر معظم انقلاب در روز 18 شهریور ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از تقاضاهای مکرّر و پیگیر مردم استان بود و بر همین اساس سال گذشته نامه ای را محضر رهبر انقلاب نوشتم واشتیاق مردم برای دیدار رهبر انقلاب را به عرض ایشان رساندم ، که خوشبختانه پس از گذشت یک سال از ارسال نامه و پیگیری های مستمر، زمینه ها برای دیدار مردم استان با رهبر انقلاب فراهم شده و هفته آینده این دیدار ماندگار، محقق می شود.

وی با بیان اینکه سهمیه استان برای این دیدار فقط هزار نفر تعیین شده است، افزود: با توجه به اینکه سهمیه بسیار محدود است و بنابراین است که از همه استان و به ویژه قشر جوان در این برنامه ارزشمند حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمام اقشار همچون خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، فرهنگیان و دانش آموزان، دانشگاهیان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیج، سپاه و نیروهای انتظامی، ورزشکاران، هنرمندان، فعالان فرهنگی، هیات مذهبی، دستگاه های مردم نهاد، عشایر، اصناف و بازاریان، جامعه پزشکی، قشر کارگری، مهندسی، صنعت گران، دامداران، کشاورزان، باغدارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار چهارمحالی با رهبرمعظم انقلاب دیدار می کنند

هزار چهارمحالی با رهبرمعظم انقلاب دیدار می کنند