مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 17:162015-09-05سياسي

عبادی: باید به برجام نگاه ملی داشت نه حزبی و جناحی


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه باید به برجام نگاه ملی داشت نه حزبی و جناحی، گفت: در بررسی های بعد از برجام مجلس شورای اسلامی نادیده گرفته نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در جمع دانشجویان طرح ولایتی خراسان جنوبی، با بیان اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و ابتکاری فوق العاده از سوی امام راحل است، اظهار داشت: بحران های متعددی که انقلاب با موفقیت و پیروزی پشت سر گذاشته به برکت بسیج بوده است.

وی با اشاره به اینکه بهترین جایی که می تواند مدافع فرهنگ کشور باشد، جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی است، افزود: بسیج دانشجویی روی مسائل ولایت و ارزش ها تاکید کند.

عبادی با اشاره به اینکه نباید فضای دانشگاه ها محل احزاب سیاسی باشد، بیان کرد: خیلی ها دوست دارند که ستیز دانشجویان در جنگ فرهنگی با نظام سلطه تمام شود و اگر کسی فکر کند که با برجام دیگر دشمنی آمریکا و انگلیس با ایران کمرنگ می شود، اشتباه می کنند، چرا که برجام چه انجام بشود چه نشود دشمنی غرب با ایران سر جایش خواهد بود.

عبادی با بیان اینکه مجلس بنا بر گفته امام راحل در راس امور است و کنار گذاشتن مجلس در بررسی برجام خلاف واقع است، بیان کرد: کسی نباید جایگاه مجلس را تنزل دهد و در برجام نباید مجلس را نادیده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادی: باید به برجام نگاه ملی داشت نه حزبی و جناحی

عبادی: باید به برجام نگاه ملی داشت نه حزبی و جناحی