مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 17:112015-09-05اقتصادي

اعطای سند در گلستان شهر بجنورد با تأخیر انجام می شود


شهردار گلستان شهر بجنورد با گلایه از سود مشارکت تعلق گرفته به واحدهای مسکن مهر گفت: تأخیر در اعطای سند به واحدهای مسکن مهر در گلستان شهر، هزینه های زیادی را بابت سود مشارکت بر متقاضیان تحمیل می کند.

- " اظهار داشت: هم اکنون صدور سند واحدهای مسکونی در گیرودار راه و شهرسازی، بانک مسکن و شرکت های تعاونی مانده است.

نورانی افزود: متقاضیانی که توانایی مالی داشتند، توانستند سند واحدشان را بگیرند اما سایرین که بضاعت مالی ندارند موفق به دریافت سند تفکیکی واحدشان نشدند.

وی اظهار داشت: بانک مسکن صدور سند تفکیکی را به معرفی اسناد لازم توسط راه و شهرسازی منوط کرده و راه و شهرسازی نیز تاکنون معرفی این واحدها به بانک را به طور کامل انجام نداده است.

شهردار گلستان شهر بجنورد گفت: متأسفانه یکی از اشتباهات در اجرای طرح مسکن مهر این بود که تمام اعتبارات به حساب شرکت های تعاونی تزریق شد و شرکت های تعاونی نیز که بعضاً کفایت مدیریت نداشتند، هرگونه که خواستند با مردم برخورد کردند و اکنون به علت ندانم کاری ها، دچار مشکل شده است.

نورانی اظهار داشت: به عنوان مثال، شرکت های تعاونی مکلف هستند تا محوطه سازی را بدون دریافت پول بیشتر از متقاضیان، اجرا کنند اما اکنون بابت محوطه سازی مبالغ اضافه از متقاضیان درخواست می شود و به آنان گفته می شود در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای سند در گلستان شهر بجنورد با تأخیر انجام می شود

اعطای سند در گلستان شهر بجنورد با تأخیر انجام می شود