مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 17:062015-09-05بين الملل

درخواست نماینده پارلمان عراق از دولت برای شکایت از قطر


نماینده مجلس عراق و عضو ائتلاف دولت قانون، از دولت و وزارت امور خارجه این کشور خواست با ارایه یادداشت اعتراضی به سازمان ملل متحد، از قطر به دلیل برگزاری کنفرانس دوحه که باعث حمایت از تروریسم می شود، - شکایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، خانم "عالیه نصیف" به پایگاه اینترنتی "سومریه نیوز" گفت: چنین کنفرانس هایی باعث حمایت و تقویت گروه تروریستی "داعش" می شود چه اینکه عمده شرکت کنندگان در آن همان اشخاصی هستند که هزینه داعش را تامین کردند.

وی با اشاره به این که حل اختلافات و آشتی ملی باید در عراق انجام شود، تهدید کرد که علیه شرکت کنندگان در کنفرانس اقامه دعوا خواهد کرد چون شرکت در چنین کنفرانسی امنیت ملی کشور را تهدید می کند.

"عبدالسلام المالکی" یکی دیگر از نمایندگان عضو ائتلاف دولت قانون، پیشتر این کنفرانس را بخشی از توطئه تجزیه عراق و شرکت در آن را نقض قانون اساسی اعلام کرده بود و ضرورت تشکیل شورایی برای تحقیق از هر نماینده شرکت کننده در آن را خواستار شده بود.

"خلف عبد الصمد" رییس فراکسیون الدعوه در مجلس عراق نیز گفت: تمام نمایندگان شرکت کننده در کنفرانس از مجلس اخراج خواهند شد چون کنفرانس استمرار میدان های ذلت و توهین است که در قطر ایجاد و در استان "الانبار" اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده پارلمان عراق از دولت برای شکایت از قطر

درخواست نماینده پارلمان عراق از دولت برای شکایت از قطر