مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 17:062015-09-05سياسي

ساختمان های قدیمی حوزه های علمیه استان فارس نوسازی شود


نماینده حوزه های علمیه استان فارس وجود ساختمان های 200 ساله مدارس علمیه در این استان را تهدیدی بزرگ برای جان طلاب علوم دینی دانست و خواستار توجه مسئولان به نوسازی و رفع مشکلات موجود حوزه های علمیه در این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام مصطفی خاوری امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان فارس که به نمایندگی از ازحوزه های علمیه این استان در حضور مدیرحوزه های علمیه کشور سخن می گفت اظهار داشت: تحصیل و سکونت طلاب در حوزه های علمیه قدیمی سلامت جانی آنان را به خطر انداخته و توجه ویژه مسئولان متولی حوزه در کشور به این موضوع ضروری است.

مدیرحوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان استهبان از مدیرحوزه های علمیه کشور و مسئولان متولی خواست موضوع نوسازی و تجهیز مدارس علمیه استان فارس را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه استهبان با اشاره به مشکلات حوزه های علمیه در استان فارس گفت: وضعیت معیشتی طلاب و اساتید حوزه های علمیه مناسب نیست و در این زمینه باید اقدامات ویژه اندیشیده شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه بیان کرد: زمانی که در پایه اول آزمون ورودی برگزار می شود حوزه علمیه قم تمام نیروهای توانمند را جذب می کند و این با ضربه زدن به مرکز استان ها و شهرستان ها همراه است که اجرای آن به صلاح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های قدیمی حوزه های علمیه استان فارس نوسازی شود

ساختمان های قدیمی حوزه های علمیه استان فارس نوسازی شود