مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 15:362015-09-05اقتصادي

زمینه مهاجرت معکوس به روستاهای قزوین فراهم شود


مدیران و مسئولان مربوطه باید در زمینه ایجاد جذابیت در روستاها و فراهم کردن بستر مناسب به منظور توسعه مهاجرت معکوس به روستاها اقدامات لازم را انجام دهند.

- " از قزوین، سیدعلی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیش از 94 پروژه بزرگ عمرانی در هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت بیش از 94 پروژه بزرگ عمرانی تولیدی افتتاح شد.

وی افزود: به منظور بهره برداری از این پروژه ها بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که اعم از پروژه های خدماتی، آموزشی، رفاهی، کشاورزی، زیربنایی و غیره بود.

فرماندار قزوین با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاها یکی از مهم ترین اولویت های دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: گازرسانی به روستا و تامین رفاه حال روستاییان از اولویت های مهم دستگاه های اجرایی محسوب شده که مدیران مربوط باید اقدامات لازم را انجام دهند.

موسوی با اشاره به اهمیت مهاجرت معکوس به روستاها خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان مربوط باید در زمینه ایجاد جذابیت در روستاها و فراهم کردن بستر مناسب به منظور توسعه مهاجرت معکوس به روستاها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان این مطلب که باید جذابیت روستاها را بیشتر از شهرها شود، ادامه داد: به منظور کاهش مهاجرت از روستاها و فعالیت چرخه اقتصادی در روستاها باید جذابیت روستاها را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مهاجرت معکوس به روستاهای قزوین فراهم شود

زمینه مهاجرت معکوس به روستاهای قزوین فراهم شود