مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 14:552015-09-05فرهنگي

گزارش مکتوب ؛ امشب « آقا و خانم سنگی » می آیند


مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی quotation mark آقا و خانم سنگی quotation mark از امشب روانه آنتن شبکه سه سیما می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، طنز quotation mark آقا و خانم سنگی quotation mark را شاهد احمدلو کارگردانی و فرید شب خیز تهیه کرده است و کامبیز دیرباز در این سریال که فضایی مفرح و سرگرم کننده دارد، نقش سعید سنگی را بازی می کند.

دیرباز در این نقش برادری مهربان برای سه خواهرش است که ساناز، شیرین و سحر نام دارند و نقش آنها را به ترتیب سوسن پرور، حدیثه تهرانی و یاسمینا باهر بازی می کنند.

در این سریال هومن برق نورد هم در نقش یک کلاهبردار بازی می کند و علیرضا جعفری، شراره دولت آبادی، رضا رویگری، حسین سلیمانی، عباس جمشیدی فر، رضا نیکخواه، هومن حاجی عبداللهی، حسین عابدینی و مجید شهریاری از جمله بازیگران این مجموعه اند .

مجموعه quotation mark آقا و خانم سنگی quotation mark داستان زندگی سعید سنگی را روایت می کند که باغچه ای را که پدرش به نیت هزینه ازدواج سه خواهرش باقی گذاشته را فروخته و مزرعه شترمرغ راه انداخته است ، غافل از این که نوه عمویش، احسان سنگی عاشق خواهر کوچک ترش سحر شده است و ماجراهایی که به این ترتیب در این سریال رقم می خورد.

سوسن پرور درباره نقشش در این مجموعه می گوید : نقش ساناز سنگی دختر بزرگ خانواده را بازی می کنم، شخصیتی که به نوعی تازگی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مکتوب ؛ امشب « آقا و خانم سنگی » می آیند

گزارش مکتوب ؛ امشب « آقا و خانم سنگی » می آیند