مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 13:212015-09-05سياسي

فرماندار جدید شیراز به زودی منصوب می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه فرماندار جدید شیراز به زودی منصوب می شود گفت: گزینه نهایی به وزارت کشور معرفی شده و منتظر قطعی شدن حکم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هادی پژوهش جهرمی امروز در حاشیه آغاز سال تحصیلی حوزه های علیمه کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد تغییر فرمانداران استان فارس اظهار داشت: تغییر و تحول امری طبیعی است و در این راستا نیز تغییر تعدادی از فرمانداران 29 شهرستان استان فارس در دست اقدام است.

پژوهش جهرمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم در مورد آخرین اقدامات استانی برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان فارس خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان فارس تشکیل شده و در این راستا نیز بر اساس برنامه زمان بندی وزارت کشور امور انتخابات مرحله به مرحله اجرا می شود.

وی در مورد اولویت های خود در موضوع امنیتی در استان فارس نیز بیان کرد: در این زمینه آرامش مهم ترین اصل است و باید تمام برنامه ریزی ها بر این اساس بوده و دستگاه های مختلف نیز همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مورد تعطیلی پنج شنبه ها در استان فارس نیز گفت: در این زمینه معاونت توسعه و پشتیبانی استانداری باید اعلام نظر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید شیراز به زودی منصوب می شود

فرماندار جدید شیراز به زودی منصوب می شود