مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 11:062015-09-05سياسي

به همت مرکز تحقیقات علوم اسلامی نرم افزار آثار آیت الله امینی گلستانی عرضه شد


نرم افزار آثار آیت الله محمد امینی گلستانی با موضوع آثار اندیشمندان و بزرگان، علوم و معارف اسلامی با زبان کاربری فارسی به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و عرضه شد.

- " از قم، نرم افزار مجموعه آثار آیت الله امینی گلستانی از زمره نرم افزارهایی است که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری مرکز نور تولید شده و اکنون با ارتقای نسخه قبلی به یاری محققان دینی شتافته است.

این نرم افزار، متن کامل 19 عنوان کتاب در 21 جلد از آثار آیت الله محمد امینی گلستانی را با موضوعات اعجاز قرآن، امام زمان (عج)، عصر بعد از ظهور، پیشگویی های چهارده معصوم (ع) و فلسفه قیام و قیام نکردن ائمه (ع) را شامل می شود.

عقاید، حقوق، خداشناسی، دعای فرشتگان برای آدمیان، رحمت الهی، مباهله، نفیسه خاتون (ع)، آب و حیات، ازدواج و زندگی، زلزله اردبیل، زندگینامه، سخنرانی، شب و برکات آن از دیگر موضوعاتی است که در این نرم افزار به آن توجه شده است.

متن قرآن کریم به همراه ترجمه از دیگر کتب ارزشمندی است که در نرم افزار مجموعه آثار آیت الله امینی گلستانی قرار داده شده و امکان جست وجو در آیات برای کاربران وجود دارد.

همچنین دسترسی به تصاویر و فیلم های در ارتباط با آیت الله محمد امینی گلستانی نیز برای کاربران وجود دارد، ضمن آنکه تمام متون کتب یاد شده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت مرکز تحقیقات علوم اسلامی نرم افزار آثار آیت الله امینی گلستانی عرضه شد

به همت مرکز تحقیقات علوم اسلامی نرم افزار آثار آیت الله امینی گلستانی عرضه شد