مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 10:512015-09-05سياسي

در بدو ورود به اردبیل رییس شورای عالی استان های کشور به مقام شهدا ادای احترام کرد


رییس شورای عالی استان های کشور در بدو ورود به اردبیل با حضور در گلزار شهدای فاطمی اردبیل به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

- " از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در گلزار شهدای فاطمی اردبیل برگزار شد، غلامرضا بصیری پور به همراه رییس شورای استان و شهردار اردبیل و دیگر اعضای شورای شهر اردبیل و همچنین شورای استان به مقام عالی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس استان اردبیل ادای احترام کرده و با تقدیم گل و نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشت.

رییس شورای عالی استان های کشور در این مراسم اظهار کرد: شهیدان والامقام این مرز و بوم سرمایه های جاودانه ای هستند که ملت ایران همیشه با تکیه بر معنویت و مقام قابل ستایش آنها سعی می کنند تا در گذر از مشکلات مقاوم و ایستاده در صحنه های مختلف حاضر باشند.

غلامرضا بصیری پور افزود: شهدای ما افتخاری بس عظیم برای این مرز و بوم به دست آوردند که تمام تلاش ما امروز در سنگر خدمت رسانی به مردم در سایه همین روحیه جهاد و شهادت آنها با قوت و قدرت بیشتر ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز ظرفیت شوراها بر اساس و محوریت مردمی احیا شده و شاهد حرکت توانمند در این حوزه هستیم همه به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانی است که در صحنه های مختلف برای این کشور افتخار آفریند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بدو ورود به اردبیل رییس شورای عالی استان های کشور به مقام شهدا ادای احترام کرد

در بدو ورود به اردبیل رییس شورای عالی استان های کشور به مقام شهدا ادای احترام کرد