مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 10:562015-09-05سياسي

عملیات اجرایی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان تا 2 ماه آینده آغاز شود


مدیریت شهری اصفهان باید حداکثر تا 2 ماه آینده، زمینه کلنگ زنی مسیر اصلی حلقه ترافیکی شهر اصفهان را با حضور مقامات کشوری از جمله وزیر راه و شهرسازی فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نورالله صلواتی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار داشت: مدیریت شهری می خواهیم که با تلاش و کوشش مجدانه همراه با نشاط و شادابی، پروژه های دردست اجرا را پیگیری کند و پیگیری پروژه های معطل مانده از قبل را از جمله ساختمان شورای شهر و شهرداری و پروژه های گردشگری از جمله پروژه منارجنبان و فاز دوم میدان امام علی (ع) را با سرعت بیشتری انجام دهد.

وی با اشاره به ترافیک در شمال اصفهان و تردد خودروهای سنگین در این منطقه گفت: حلقه حفاظتی با حلقه چهارم ترافیکی شهر، از نیازهای ضروری شهر اصفهان به شمار می رود.

عضو شورای شهر اصفهان بیان کرد: اکنون بزرگراه های شهر اشباع شده اند و دیگر جوابگوی بار حمل و نقل نیستند، بنابراین لازم است که ترافیک خودروهای سنگین و عبوری از شهر به خارج از شهر منتقل شود که هم ایمنی بالا رفته و هم در کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: امید داریم در یک یا 2 ماه آینده زمینه کلنگ زنی مسیر اصلی حلقه حفاظتی با حضور مقامات کشوری از جمله وزیر راه و شهرسازی که همواره شریک شهرداری اینگونه پروژه های است، فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان تا 2 ماه آینده آغاز شود

عملیات اجرایی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان تا 2 ماه آینده آغاز شود