مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 10:212015-09-05اجتماعي

حفظ روحیه جهادی در ارائه خدمات پزشکی مناسب به حجاج


معاون مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه با بیان اینکه ارائه خدمات پزشکی مناسب به زائران یک اقدام جهادی است، گفت: خدمات شبانه روزی کارکنان بیمارستان های هلال احمر در عربستان قابل تقدیر است.

- پیرحسین کولیوند صبح امروز در بازدید از شیوه خدمت دهی به زائران در بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه، در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی تسنیم، اظهار داشت: 140 نفر نیرو در بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه مشغول به فعالیت و ارائه خدمت به زائران هستند.

وی با بیان اینکه 80 نفر نیز در بیمارستان هلال احمر در مدینه مشغول به خدمت هستند، افزود: داشتن روحیه جهادی خصوصیت بارز این افراد است به گونه ای که می توان اقدامات آن ها را یک حرکت جهادی ارزشمند خواند.

رییس بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه با ضروری دانستن داشتن روحیه جهادی برای خدمت رسانی بهداشتی و پزشکی به زائران در حج امسال، عنوان کرد: تمامی کارکنان این مرکز را به حفظ روحیه جهادی و همچنین تلاش برای ارائه خدمات بهتر دعوت می کنم.

وی به اقدامات ارائه شده در بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه اشاره کرد و گفت: در صورتی که مشکلی برای زائران پیش بیاید به بیمارستان اعزام شده و سعی می شود که اقدامات لازم برای آن ها انجام شود و در صورتی که فرد به جراحی، دیالیز و یا سی تی اسکن نیاز داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ روحیه جهادی در ارائه خدمات پزشکی مناسب به حجاج

حفظ روحیه جهادی در ارائه خدمات پزشکی مناسب به حجاج