مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 10:212015-09-05حوادث

کشف 540 کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیس کرمانشاه


پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه طی دو عملیات مشترک با استان های خوزستان و همدان ضمن انهدام دو باند فعال مواد مخدر، در یکی از عملیات ها 540 کیلوگرم مرفین کشف کرد.

- " به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاه محمدی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهارداشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با کار اطلاعاتی مستمر و پیگیری، یک باند فعال مواد مخدر را که درحال انتقال محموله بزرگ مرفین از جنوب شرق کشور به سمت غرب و جنوب غرب کشور بود، شناسایی کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای باند در استان خوزستان قصد توزیع و تفکیک محموله به محموله های کوچکتر و انتقال آن به دیگر نقاط کشور را داشتند، گفت: به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر، طی عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان خوزستان در شهرستان امیدیه، خودرو تریلر یخچال دار حامل محموله توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات سه نفر از اعضای باند و یک دستگاه خودرو 206 با دو نفر سرنشین که محموله را اسکورت می کردند، دستگیر شده و در بازرسی از تریلر توقیفی 540 کیلوگرم مرفین کشف شد؛ بنا به دستور مقام قضایی متهمان و مواد مخدر مکشوفه در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 540 کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیس کرمانشاه

کشف 540 کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیس کرمانشاه