مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 09:012015-09-05اقتصادي

فارس گزارش می دهد استقرار 33 شرکت و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی


تا پایان تیر ماه امسال 33 شرکت و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مستقر شده است.

- " از ارومیه، شرکت های دانش بنیان به عنوان بنگاه های اقتصاد دانش بنیان به منظور تحقق اهداف علمی و اقتصادی، توسعه اقتصاد دانش بنیان، تجاری سازی ایده ها و نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده بالا ایجاد می شوند.

گسترش و توسعه شرکت های دانش بنیان و ترویج اقتصاد دانش بنیان در ارتقای فناوری و افزایش بهره وری بسیار تاثیرگذار خواهد بود و با توجه به اینکه بخش عمده ای از جمعیت استان را جوانان تحصیل کرده و نیروی انسانی تشکیل می دهند که به عنوان با ارزش ترین سرمایه کشور محسوب می شوند باید در راستای توانمند نمودن و زمینه سازی فعالیت آنان در قالب شرکت های دانش بنیان اقدامات با جدیت پی گیری شود.

تا پایان تیر ماه امسال 33 شرکت و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مستقر شده است و ضرورت دارد با انجام اقدامات لازم سهم اقتصاد دانش بنیان در اقتصاد استان از روند افزایشی برخوردار باشد.

شرکت های دانش بنیان به جهت ارزش افزوده بالایی که ایجاد می کنند نقش مهمی در رشد و توسعه استان در ابعاد مختلف علمی، فناوری و اقتصادی دارند و از مظاهر تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می روند و تغییر جهت اقتصاد به سمت اقتصاد دانش بنیان تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد استقرار 33 شرکت و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

فارس گزارش می دهد استقرار 33 شرکت و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی