مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 08:062015-09-05فرهنگي

آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار شد


آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی آش ایرانی و نخستین جشنواره غذای اکو - جاده ابریشم با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی در سینما روباز مجموعه تفریحی ائل داغی گاوازنگ زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جشنواره ملی آش ایرانی از سال 84 به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی در سطح کشور برای ترویج فرهنگ غذایی صحیح و با شعار غذای ایرانی؛ خوراک جهانی در سطح ملی در شهر زنجان برگزار می شود.

زمینه بین المللی شدن این جشنواره از 3 دوره اخیر جشنواره آغاز و با حضور سفرای تعدادی از کشور های اروپایی، آسیایی و آفریقایی در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره ملی آش ایرانی در اردیبهشت ماه سال 93 آغاز شد.

جشنواره ملی آش ایرانی یکی از جشنواره های ثابت فرهنگی در سطح کشور است که مورد استقبال گردشگران، مسافران و شرکت کنندگان از استان های مختلف قرار می گیرد.

هدف از برگزاری دهمین جشنواره ملی آش ایرانی و نخستین جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم که از 9 شهریور آغاز و تا 13 شهریور ادامه داشت، آشنایی مردم با فرهنگ، آداب و رسوم و غذای اقوام ایرانی و سایر کشورها اعلام شده است.

آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی آش ایرانی و نخستین جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم شامگاه جمعه و با حضور مرتضی رحمانی موحد، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر مسئولان استانی و با همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار شد

آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار شد