مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 05:552015-09-05سياسي

رییس مجلس شورای اسلامی وارد تهران شد


علی لاریجانی که جهت شرکت در اجلاس روسای مجالس جهان به نیویورک رفته بود، لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خانه ملت ،لحظاتی پیش دکتر علی لاریجانی که همراه پنج تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در جلسات چهارمین اجلاس روسای مجالس جهان در سازمان ملل متحد به نیویورک رفته بود ، بامداد امروز (شنبه14شهریور) وارد تهران شد.

رییس مجلس شورای اسلامی و هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در سفر شش روزه خود علاوه بر شرکت در جلسات اجلاس بین المجالس جهان ، دیدارهای فشرده دوجانبه با دبیرکل سازمان ملل متحد و همتایان خود از کشورهای ژاپن، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، کرواسی، اسلوونی، تونس، مالزی، اندونزی، سوریه، اردن، جمهوری آذربایجان و گرجستان داشتند.

سخنرانی در افتتاحیه اجلاس چهارم روسای مجالس جهان و تاکید بر لزوم احترام به دموکراسی، صلح و توسعه پایدار، مهمترین بخش از سخنرانی رییس مجلس در این سفر بود.

دکتر لاریجانی در نیویورک مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابل تحریم های ظالمانه و رویکردخصمانه غرب در راه رسیدن به حقوق هسته ای ایران را برای روسای 140 پارلمان جهان تشریح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس شورای اسلامی وارد تهران شد

رییس مجلس شورای اسلامی وارد تهران شد