مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 22:062015-09-04سياسي

سردار فضلی: در جبهه دیپلماسی نباید از کید دشمنان غافل شد


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در جبهه دیپلماسی نباید از کید و نیرنگ دشمنان انقلاب و آمریکا غافل شد و از چراغ سبز آنها خوشحال شویم.

- " از غرب استان تهران، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین امشب در یادواره 150 شهید شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: امروز در جبهه دیپلماسی و در برابر ترفندها و حملات دشمنان نباید از کید دشمنان انقلاب و آمریکا غافل و از چراغ سبز آنها خوشحال شویم.

سردار فضلی افزود: در موضوع برجام رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و با رهنمودهای خویش تکلیف مردم را روشن نمودند.

باید در برابر توطئه ها و ترفندهای دشمنان هوشیار و مراقب بود البته مردمی با خدا معامله کرده اند حتماً پیروز خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در فتنه 88 بیان داشت: ما با کسی عهد اخوت و برادری نداریم یک صاحب، مولا و نایب امام زمان داریم و دنباله رو ولایت هستیم اگر برخی از مسئولان و بزرگان نظام در فتنه 88 مردود شدند اما مردم با بصیرت و ولایتمدار ما در آن میدان پر فراز و نشیب پیروز شدند.

یادگار دوران دفاع مقدس تأکید کرد: دشمن می خواهد با ایجاد اختلاف بین مسلمانان اهل سنت و شیعه تفرقه ایجاد کند و جزیره جمهوری اسلامی ایران را ناامن کند که با هوشیاری ملت و حضور پرشور خانواده های شهدای شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فضلی: در جبهه دیپلماسی نباید از کید دشمنان غافل شد

سردار فضلی: در جبهه دیپلماسی نباید از کید دشمنان غافل شد