مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 21:412015-09-04بين الملل

اقتدار ارتش یمن در برابر عربستان و مزدورانش اثبات شد


یک مقام یمنی گفت عملیات منحصر به فرد اخیر علیه متجاوزان سعودی و مزدورانشان،استحکام و اقتدار ارتش و کمیته های مردمی یمن و توان بازدارندگی و رویارویی با متجاوزان با تمام وسایل و شیوه ها را بدون کمترین تردیدی اثبات کرد.

- "، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد عملیات های منحصر به فرد اخیر ما، اقتدار و صلابت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی را در رویارویی با متجاوزان و مزدورانش اثبات کرد و آن را مورد تاکید قرار داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی یمن، سرتیپ ستاد "شرف غالب لقمان" اظهار داشت عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی علیه متجاوزان سعودی و مزدورانشان،میزان استحکام و انسجام و اقتدار ارتش و کمیته های مردمی و توان بازدارندگی و رویارویی با متجاوزان با تمام وسایل و شیوه ها ثابت کرد و هیچ تردیدی در این زمینه باقی نگذاشت.

شرف لقمان افزود عملیات شلیک موشک بالستیک"توشکا" به تجمع مزدوران متجاوزان و جنگ افزارهای آنها در مأرب که به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از مزدوران و انهدام یک بالگرد آپاچی و چند خودروی زرهی و انبارهای تسلیحات آنها منجر شد، پیامی قوی به دشمن سعودی و مزدورانش و پاسخ عملی ارتش و کمیته های مردمی به جنایات متجاوزان سعودی علیه کشور و امکانات و دارایی های ملت ما است و همچنین حامل این پیام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ارتش یمن در برابر عربستان و مزدورانش اثبات شد

اقتدار ارتش یمن در برابر عربستان و مزدورانش اثبات شد