مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 21:012015-09-04سياسي

وزیر خارجه جمهوری چک همراه با هیأت اقتصادی وارد اصفهان شد


وزیر خارجه جمهوری چک در راس یک هیات بلندپایه اقتصادی جمعه شب وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد و مورد استقبال رسول زرگرپور استاندار این استان قرار گرفت.

- لویومیر زائورالک وزیر امور خارجه جمهوری چک امروز (جمعه)در راس یک هیات 70 نفره از بازرگانان و فعالان اقتصادی این کشور از پراگ مستقیم وارد اصفهان شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان این استان قرار گرفت.

زائورالک در مراسم استقبال گفت: هیات فعالان بازرگانی همراه وی، بزرگترین هیات اقتصادی این کشور است که از زمان تصدی اش بر وزارت امور خارجه، او را همراهی کرده است.

وی با یادآوری سابقه روابط دیپلماتیک و روابط اقتصادی دو کشور در گذشته، افزود: متاسفانه این روابط در گذشته بسیار کمرنگ شده بود و امیدواریم با سفر به اصفهان، فصل جدیدی در روابط دو کشور گشوده شود.

وزیر امورخارجه، از اصفهان به عنوان شهری زیبا و مشهور در جهان نامبرد و افزود: این استان از لحاظ وسعت، به اندازه کشور جمهوری چک است.

وی ادامه داد: آرزوی من این بود که اصفهان را از نزدیک ببینم و بسیار خوشحالم که سفر به ایران را از این شهر تاریخی آغاز می کنم.

استاندار اصفهان نیز ضمن خیر مقدم به وزیر امورخارجه جمهوری چک و هیات همراه، گفت: اصفهان با داران بودن آب و هوایی چهار فصل از جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه جمهوری چک همراه با هیأت اقتصادی وارد اصفهان شد

وزیر خارجه جمهوری چک همراه با هیأت اقتصادی وارد اصفهان شد